Tuesday, December 21, 2010

pasal cinta . .???

hye . . . klaw nak tnye psal cinta ssah sket . . . 
haha . . ramai mmbe saya ckap saya ny jenis memilih , enth
la tol kerw saya ny jenis memilih ???? .. . ermm smpai skunk ny tiada
pengganti hehe kadang2 jeles gak tgk owg couple ny . . . tpi dalam bercinta ny
de yang menyeronokkan dan kdang2 menyusahkan , biase la en cinta kn . . sampai
skunk ny saya single ag hehe . . . 

saya cerita kn psal cinta saya dulu yeh
 hahahaha klakar kowt cinta bdak2 dlu . ..saya start couple darjah
5 dan mase darjah 6 dua owg pmpuan rebut saya . .  . saya ckap ngn downg "ermmm 
xperw la skunk ny kte smua kwan yeh .. hehe" haaha 

form 3 couple dalam fon jerw kowt 
hahaha klakar la law nk cerita blik . .kteowng dh lame 
couple dalam fon n 1day nk jmpe la en . . 2 pown dye nk jmpe sgt . . 
saya pown g la tpi lpas pada 2 blik jerw jmpe dye saya terus
 buang num fon dye hahaha de la sbab dye . .

form 4 saya couple . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . pmpuan 2 baek sgt ngn saya tpi saya xperasan 
kebaikan dye . . pnca yer dari saya klaw la dpt blik undurkan mase
saya akan jga dye ngn sepenuh aty saya . .. hehee
dh la cerita lame dh , lupekan jerw . . . .
yang penting sekarang
 ~ RAINBOW'S APPLE SINGLE ~

      

No comments:

Post a Comment